Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Dobrze wyrzeźbione plecy to cel wielu osób zajmujących się kulturystyką i tych, którym po prostu zależy na zbudowaniu sportowej, smukłej sylwetki. Praca nad wzmocnieniem mięśni pleców jest również wskazana osobom, które zmagają się z problemami bólowymi tego odcinka ciała i seniorom, którym zależy na utrzymaniu dobrej kondycji. Czemu warto wykonywać ćwiczenia na plecy? Jakie ćwiczenia

Hantle do ćwiczeń

Hantle do ćwiczeń

Niezależnie od tego, czy zaczyna się trening ukierunkowany na rozbudowę masy mięśniowej, czy odwrotnie, planuje się schudnąć – wybór odpowiednich hantli do ćwiczeń jest głównym kluczem do osiągnięcia zaplanowanego celu. Hantle do ćwiczeń w domu mogą pozwolić na wykonanie praktycznie pełnego treningu bez konieczności wychodzenia ze swoich czterech ścian. Jednak aby ćwiczenia miały zadowalające rezultaty,

Ćwiczenia na boczki

Ćwiczenia na boczki

Tak zwane boczki to najbardziej newralgiczna część ciała u każdej osoby, która ma kilka nadprogramowych kilogramów. Ale nie tylko! Mimo że to najczęściej kobiety starają się usunąć tkankę tłuszczową z okolic „boczków” i tym samym wysmuklić talię, trening bocznych partii mięśni jest również szczególnie ważny dla osób zajmujących się kulturystyką. Jakie ćwiczenia na boczki są

Zegarek na siłownię

Zegarek na siłownię

Niezależnie od tego, czy jesteś codziennym bywalcem na siłowni, czy po prostu szukasz sposobu na poprawienie swojej kondycji — dobry zegarek na siłownię z pewnością może Ci w tym pomóc. Wyposażony w profesjonalne funkcje zegarek sportowy, może stać się Twoim osobistym trenerem albo po prostu “motywatorem“. Zegarek na siłownię — praktyczny dodatek do ćwiczeń Trudno

Ławeczka do ćwiczeń

Ławeczka do ćwiczeń

Profesjonalna ławeczka do ćwiczeń to obowiązkowy element wyposażenia siłowni. Osoby, które dysponują miejscem w swoim domu, lub mają własną, domową siłownię, dzięki zakupowi dobrej ławeczki do ćwiczeń w domu zintensyfikują swój trening i przeniosą go na zupełnie inny, zawodowy poziom. Większość ławeczek treningowych jest w pełni regulowana, co pozwala użytkownikom na dostosowanie i optymalne dopasowanie

Uchwyty do pompek

Uchwyty do pompek

Wiele osób może zastanawiać się, co dają uchwyty do pompek, skoro ten typ ćwiczenia zazwyczaj nie wymaga niczego więcej poza parą rąk i masą własnego ciała? Dobre uchwyty do pompek umożliwiają jeszcze głębszy zakres ruchu podczas ich wykonywania. Dzięki temu zwykłe, klasyczne pompki są przenoszone na zupełnie inny, bardziej efektywny poziom. Uchwyty do pompek można

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki ostatnimi czasy tylko zyskują na popularności. Co ciekawe, ten trend zauważalny jest nie tylko w przypadku treningu kobiet. Coraz częściej szczególną wagę do wyrzeźbienia tej części ciała przykładają również mężczyźni. Dobre ćwiczenia na pośladki mogą  wpłynąć na poprawę postawy, chronić plecy przed dolegliwościami bólowymi i urazami, a także wspomagać codzienną aktywność fizyczną

Ćwiczenia z gumą

Ćwiczenia z gumą

Ćwiczenia z gumą, niezależnie od tego, czy są wykonywane w warunkach domowych, czy na sali fitness, są doskonałym sposobem na trening dosłownie całego ciała. Najlepsze ćwiczenia z gumą wykorzystują wyłącznie dwie rzeczy – masę własnego ciała i siłę oporu, który stawia guma. W dobie dostępności przykładowych, gotowych treningów, które można znaleźć w sieci, naprawdę nie

Jakie batony proteinowe są najlepsze?

Batony proteinowe

Jeśli chodzi o batony proteinowe, istnieje naprawę wiele marek, które mają je w swojej ofercie.  Od zwykłych, łatwo dostępnych ( do kupienia nawet na stosiku przy kasie wielu marketów) po profesjonalne – dedykowane głównie sportowcom. Niezależnie od przeznaczenia i wyboru marki, istnieje kilka uniwersalnych wskazówek na temat tego, czego należy szukać i czego unikać w

Mata do ćwiczeń

Mata do ćwiczeń

Aby wybrać najlepszą matę do ćwiczeń, najważniejsze jest określenie rodzaju wykonywanego sportu, który planuje się na niej uprawiać. Znaczenie przy wyborze ma również to, jak często i w jaki sposób będzie się na niej trenować. Inna mata do ćwiczeń będzie potrzebna np. do jogi, a inna do aerobiku. Najlepsze maty do ćwiczeń będą charakteryzować się

Guma do ćwiczeń

Guma do ćwieczeń

Dobra guma do ćwiczeń pozwala nie tylko na zintensyfikowanie swojego domowego treningu, ale jest również jednym z niezbędnych akcesoriów na salach fitness i podczas zajęć rehabilitacyjnych. Guma oporowa do ćwiczeń ma kilka dostępnych szerokości i występuje w wielu wersjach kolorystycznych, które jak się okazuje, nie są na stale przypisane do jej parametrów. Jak wybrać najlepszą

Wałek do masażu

Wałek do masażu roller

Wałek lub jak to inni określają roller do masażu, to świetne, kompaktowe narzędzie do wykonywania całkiem profesjonalnego i bardzo skutecznego masażu. Dobry wałek do masażu jest niewielki, niedrogi i przynosi dużą ulgę w bólach mięśni i pleców – a wszystko w domowym zaciszu, bez wydawania fortuny na masażystę. Jaki wybrać wałek do masażu kręgosłupa, a

Skarpety kompresyjne

Skarpety kompresyjne

Od jakiegoś czasu coraz większą popularność wśród zawodowych biegaczy, ale także amatorów, zyskują skarpety kompresyjne. Producenci zachęcają do wypróbowania ich rewolucyjnego działania na organizm, który musi podjąć spory wysiłek, by przebiec dłuższy dystans z dobrym wynikiem. Jakie zadanie mają spełniać dobre skarpety kompresyjne, czy warto się w nie wyposażyć i co brać pod uwagę przy

Orbitrek

Orbitrek

Profesjonalny orbitrek to jedno z obowiązkowych elementów wyposażenia klubu fitness. Ćwiczenia na orbitreku działają holistycznie – spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają wiele grup mięśniowych, poprawiają wydolność organizmu, a co najważniejsze – w przeciwieństwie do biegania, nie obciążają tak bardzo stawów. Jednym słowem – dobry orbitrek wpływa pozytywnie na całokształt sylwetki i można go uznać za najlepszy

Piłka do ćwiczeń

Piłka do ćwiczeń

Piłka do ćwiczeń jest prosta i praktyczna, a mnogość jej zastosowań jest naprawdę zadziwiająca. Z piłki do ćwiczeń skorzystają zarówno osoby powracające do zdrowia drogą rehabilitacji, kobiety w ciąży i kulturyści! Ćwiczenia za pomocy piłki pomagają odciążać określone partie ciała, budować tkankę mięśniową, relaksować i rozciągać mięśnie, a także chudnąć. Z uwagi na dość szeroką